مدافع مستحکم یوونتوس اظهار کرد آنها باید برای صعود به مرحله بعد به بارسلونا در نوکمپ گل بزنند.

کیه لینی: باید در نوکمپ به بارسلونا گل بزنیم/ صعود یوونتوس قطعی نیست

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، فردا شب (سه‌شنبه) در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بارسلونا و یوونتوس در حالی در اسپانیا برابر هم به میدان می‌روند. در دیدار رفت یوونتوس توانسته است با سه گل به پیروزی برسد.

جورجیو کیه‌لینی در پاسخ به سوالی درباره بازی با بارسلونا گفت‌: انتظار یک بازی دشوار را داریم. آنها تیمی قدرتمند هستند که توانایی جبران هر نتیجه‌ای را دارند. این درست نیست که فکر کنیم چون سه بر صفر در بازی رفت پیروز شدیم، باید به بازی برگشت خوش‌بینانه فکر کنیم و صعودمان را قطعی بدانیم. برای دفاع کردن به نوکمپ نخواهیم رفت چون در این صورت به مشکل بزرگی می‌خوریم. باید تلاش کنیم مانند بازی رفت دروازه‌ حریف را باز کنیم. مربی ما را آگاه کرده و از اهمیت پیروزی در این بازی برای ما سخن گفته است. می‌دانیم که باید دروازه‌ حریف را باز کنیم.

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس در ادامه‌ صحبت‌هایش اظهار کرد: اگر بتوانیم یک گل به ثمر برسانیم، کارمان در بازی برگشت بسیار راحت خواهد شد. در این صورت هیجان بازی هم کم می‌شود و کار برای ما آسان پیش خواهد رفت. باید قدرت و تجربه و صلابت خودمان را نشان بدهیم. حریف آسانی برای بارسلونا نخواهیم بود و باید این مساله را به خوبی در نوکمپ نشان بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.