سرمربی مشهور باشگاه الاهلی امارات در آستانه سفر به ایران با خط و نشان کشیدن برای استقلالی ها مدعی شد به دنبال تثبیت صدرنشینی و قطعی کردن صعود به مرحله بعد است.

 خط و نشان سرمربی رومانیایی برای استقلال/ صعود الاهلی در تهران قطعی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کاسمین اورالیو سرمربی رومانیایی الاهلی که تیمش با متوقف کردن الجزیره در رقابت های این هفته لیگ امارات مانع قهرمانی زودهنگام عنکبوت های سفید ابوظبی شد با بیان این که تا آخرین لحظه برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی در امارات تلاش می کند از برنامه هایش در سفر به ایران و رویارویی با استقلال صحبت کرد و برای منصوریان و شاگردانش حسابی خط و نشان کشید.

سرمربی رومانیایی گفت:« خوشحالم الاهلی به شخصیتی که مد نظر بود رسیده و الان نه تنها برای قهرمانی در امارات هنوز امیدوارم بلکه در سفر به تهران ورویارویی با استقلال ایران تنها به حفظ صدرنشینی و قطعی کردن صعود می اندیشم».

این مربی گران قیمت و سرشناس در ادامه افزود:« نمایش تیم من مقابل الجزیره نشان داد که الاهلی توانایی مبارزه تحت هر شرایطی را دارد از همین رو با کمترین نگرانی خودمان را برای چالش های مهمی که پیش رو داریم آماده کردیم هم بازی هفته بعد در لیگ امارات که دربی حساس دبی خواهد بود هم سفرمان به تهران برای روبارویی با استقلال تا همچنان به روند خوب خود ادامه دهیم».

الاهلی در بازی رفت موفق شد با گل دقایق پایانی با نتیجه 2-1 استقلال را از پیش رو بردارد و به خاطر همین نتیجه و با قانون بازی مستقیم afc در حال حاضر صدر جدول را از شاگردان منصوریان ربوده است به همین خاطر بازی برگشت دو تیم در هفته آینده می تواند سرنوشت صعود کننده های این گروه را روشن کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.