مشهد- مسئول هیأت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: مدرسه فوتبال آستان قدس رضوی یکی از استانداردترین و مجهزترین مدارس فوتبال در ایران است.

مدرسه فوتبال آستان قدس رضوی از استانداردترین و مجهزترین مدارس فوتبال ایران است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی صادق زاده با بیان اینکه باشگاه فوتبال آستان قدس رضوی جزو یکی از باشگاه‌های سرشناس فوتبال در مشهد مقدس است، اظهار کرد: عمده فعالیت‌های این مجموعه جنبه آموزشی و تفریحی دارد که آحاد مردم در سنین مختلف می‌توانند با حضور در این مجموعه ورزشی اوقات فراغت خود را به نحو احسن پشت‌سر بگذراند.

وی به امکانات تحت اختیار باشگاه فوتبال آستان قدس رضوی اشاره ‌کرد و گفت: امکانات ورزشی و رفاهی بسیار خوبی در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گرد آمده است و بر اساس نظر سنجی‌ها افرادی که در این مجموعه مشغول به فعالیت ورزشی هستند، رضایت حداکثری از آن‌ها دارند.

صادق‌زاده پرداختن به اقدامات فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی را از ویژگی‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی معرفی و تصریح کرد: امکانات ورزشی که در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به خصوص باشگاه فوتبال وجود دارد، یکی از مدرنترین و پیشرفته‌ترین امکانات ورزشی در ایران بوده که شاخص‌ترین آن ورزشگاه امام رضا(ع) می‌باشد، این ورزشگاه از بالاترین تجهیزات و آخرین استانداردهای روز فیفا برخوردار است.

مسئول هیأت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های فوتبال به مناسبت‌های مختلف در آن مجموعه، تصریح کرد: مسابقات مختلفی در بین سازمان ‌مرکزی و کارکنان ادارات آستان قدس رضوی هرساله در اعیاد مختلف از جمله دهه‌کرامت، دهه‌فجر و همچنین ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال نیز طبق برنامه‌ریزی‌ها، این مسابقات را جهت برگزاری تدارک دیده‌ایم.

صادق‌زاده ادامه داد: باشگاه فوتبال آستان قدس رضوی سالیانه پذیرای ثبت نام یکهزار و ۴۰۰ تا یکهزار و ۵۰۰ نفر هنرجو در ۸ کلاس آموزشی در روزهای زوج و فرد در دوره‌های ۱۲ و ۲۴ جلسه است. اکنون طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این باشگاه به طور روزانه ۲۲۰ هنرجو را تحت آموزش قرار می‌دهد، چرا که باشگاه فوتبال آستان‌قدس رضوی نسبت به سال گذشته در جذب، ثبت نام و آموزش پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مسئول هیأت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی ضمن اعلام ساعت برگزاری کلاس‌های آموزش فوتبال آن موسسه، تصریح کرد: کلاس‌های آموزش فوتبال از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۸ بعدازظهر در تمام ایام هفته فعال است که علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به هیأت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی مراجعه و مراحل نام نویسی را طی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بردیا فرهمندی ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 0
    ثبت نام کلاس فوتبال ۱۲ سال چه زمانی هست؟؟