پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دوست دارم همیشه به ورزشگاه بیایم اما شرایط مساعد نیست، گفت: آمده‌ام تا در جشن قهرمانی تیمم سهیم باشم.

علی پروین دلایل حضور کمرنگش در ورزشگاه ها را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی پروین در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که به ورزشگاه آمده ام و این شور و هیجان هواداران پرسپولیس را از نزدیک می بینم.

وی افزود: پرسپولیس خانه همیشگی من است و من سالها در این تیم هم بازی کرده ام و هم مربیگری انجام داده ام بنابراین امروز تصمیم گرفتم که به ورزشگاه بیایم و در جشن قهرمانی شریک باشم.

پروین در پاسخ به این پرسش که چرا شما به ندرت به تماشای بازیهای پرسپولیس می آیید گفت: زمستانها به ورزشگاه نمی آیم چون از سرما عاجزم و طاقت سرما را ندارم و دیگر مواقعی که هوا خوب باشد خود را به ورزشگاه رسانده و بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما به عنوان یکی از بزرگان باشگاه پرسپولیس نمی خواهید اختلاف کهنه دایی و کریمی را به پایان برسانید افزود: هرگز دوست ندارم که بشنوم که بین پیشکسوتان پرسپولیس اختلافی افتاده است. دایی و کریمی از بزرگان پرسپولیس هستند و باید کمی در گفتارشان تجدیدنظر کنند البته تلاش می کنم تا با دیگر پیشکسوتان اختلاف این دو را هر چه زودتر حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.