مشهد- معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد به متولیان واحدهای اقامتی شخصی بدون مجوز در محدوده آستانه مقدسه امامزاده یحیی(ع) در منطقه میامی هشدار داد.

پلمب واحدهای اقامتی شخصی بدون مجوز در محدوده آستانه مقدسه امامزاده یحیی(ع)

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی که در جلسه رابطین ادارات در کمیته حل اختلاف هیئت‌های مذهبی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی درمحل امامزاده یحیی(ع) سخن می‌گفت، افزود:از آنجا که بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) در کشور شاخص و سالانه پذیرای ۵ میلیون زائر و گردشگر خارجی است، بنابراین ساماندهی مراکز اقامتی شخصی در این منطقه لازم و ضروری است و مراکز اقامتی بدون مجوز در محدوده مسکونی این امامزاده پلمب خواهد شد.
رئیس دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه چهار مشهد همچنین با تأکید بر بازدیدهای دوره‌ای متولیان از سوئیت‌های اقامتی مجموعه زیارتی افزود:ایجاد امنیت و برطرف شدن دغدغه‌های اسکان زائران از جمله مهم‌ترین وظایف متولیان این مجموعه است که باید با تهیه شیوه نامه میهمانپذیرها نسبت به برطرف کردن مشکلات اسکان زائران سعی و تلاش پیشگیرانه انجام شود.
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال میلیونی زائران ازآستانه مقدسه امامزاده یحیی(ع)  ذبح احشام قربانی نیز تهدیدی جدی برای بهداشت عمومی است که باید متولیان با توجه به پیش‌بینی، کشتارگاه بهداشتی دام در منطقه زائران را برای انجام قربانی خود به این محل راهنمایی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.