۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 521965

رشنخوار -امام جمعه رشتخوار گفت:نامزد های انتخابات ریاست جمهوری که از سوی شورای نگهبان تایید شده بعنوان فرزند ان انقلاب هستند و کسانی که شورای نگهبان را تخریب می کنند در واقع ضربه به اسلام می زنند.

تخریب شورای نگهبان ضربه به  اسلام است

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام مهدی بهره مند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب( ع) رشتخوار اظهار داشت: قداست شورای نگهبان نباید از سوی هیچ فردی زیر سوال برود.

وی با بیان اینکه کم‌رنگ کردن جایگاه شورای نگهبان خواسته دشمنان نظام  است، افزود:  قدرت‌های استکباری بارها سعی کرده‌اند تا افرادی را وارد عرصه‌های مختلف نظام کنند که وجود شورای نگهبان مانع از آن شده است.

وی در قسمتی از سخنانشبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع  فرمانده هان ارتش گفت:تمرکز دشمن بر روی مسائل اقتصادی است که باید مسئولان ضمن فراهم کردن زمینه اشتغال و رفع بیکاری با همکاری مردم  بر این مشکل فائق آمد.

وی با تاکید بر شرکت گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت:شرکت مردم در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است که حضور گسترده می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی نماید.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با تبریک عید مبعث گفت:عید مبعث بزرگ ترین حادثه  اصل خلقت است.

حجت ا لاسلام بهره مند برگزیده شدن حضرت محمد(ص) به عنوان پیامبر خاتم گفت: خداوند متعال بزرگترین رحمت خود را شامل حال مسلمان کرده زیرا با برگزیدن بهترین بنده خود به عنوان ولی و پیامبر آنان شریعت، احکام و بینش معنوی را به آنان عرضه کرده است.
امام جمعه رشتخوار  افزود: مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان دانست و گفت: در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش حضرت محمد(ص) سپرد.
وی گفت: بعثت رسول اکرم (ص) ایمان و عزت و افتخار را برای مسلمان در طول قرنهای گذشته و حاضر به ارمغان آورده است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.