مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه ‌برنامه‌های جشن عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

آستان مقدس حضرت رضا(ع) میزبان جشن های عید سعید مبعث می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌های شب و شام عید سعید مبعث در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چهارم و پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در این مکان مقدس برگزار و در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام‌ محمدرضا رنجبر پیرامون موضوعات پیام‌های بعثت پیامبر اکرم(ص) برای دنیای امروز و بعثت و معجزه نبوی به ایراد سخن می‌پردازد.

حسینی ادامه داد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدمهدی میرداماد و علی مشکینی به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی و شاعر آئینی محمد جوادغفورزاده (شفق) به شعرخوانی در وصف پیامبر اکرم(ص) می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در رابطه ویژه برنامه روز مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص)، خاطرنشان کرد: مراسم جشن ویژه عید سعید مبعث رسول اکرم(ص) از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی، مسئولان کشوری و لشکری، زائران و مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام ناصر رفیعی پیرامون موضوع سبک زندگی نبوی سخنرانی می‌کند.

وی بیان کرد: در ادامه این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدمهدی میرداماد و محمدرضا طاهری به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی و گروه همخوانی فدک‌الزهرا(س) هم به اجرای سرود در وصف رسول اکرم(ص) می‌پردازند.

وی تاکید کرد: مراسم سخنرانی ویژه زائران غیرایرانی نیز با تبیین اهداف بعثت نبوی و وضع جهان پیش از بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و به همراه مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در این عید فرخنده مراسم ویژه خواهران هم در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود و در این مراسم هم سخنرانی، مولودی‌خوانی، شعرخوانی، همخوانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.