یزد - رئیس خزانه معین استان یزد با اشاره به انجام زیر ساخت های لازم برای راه اندازی سامانه خزانه داری الکترونیکی (بنک لت) در استان گفت: با راه اندازی این سامانه صدور چک در مراودات مالی دستگاههای اجرایی استان حذف می شود.

خزانه و چک در مراودات مالی دستگاه‌های اجرایی استان الکترونیکی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سعید نورایمانی با بیان این خبر اظهارداشت: کار نصب و راه اندازی این سامانه هفته آینده با حضور کارشناسان فنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و خزانه کل کشور در یزد انجام خواهد شد.

وی  افزود: با راه اندازی سیستم یاد شده، تمامی دریافت ها و پرداخت های ادارات دولتی الکترونیکی شده و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی شفافیت، سرعت، دقت و نظارت بهتر در انجام فعالیت های مالی را از مزایای خزانه داری الکترونیکی عنوان کرد و گفت: زیرساخت های لازم برای این کار در استان فراهم شده است.

رئیس خزانه معین استان، حذف حساب های مازاد در دستگاههای اجرایی را از جمله اقداماتی برشمرد که در راستای انجام خزانه داری الکترونیکی در استان انجام شده است.

 نورایمانی خاطرنشان ساخت: طی دو سال گذشته اقدامات موثری برای سرعت بخشیدن به فعالیت های مالی و شفافیت در عملکرد این بخش در استان یزد انجام شده و مسئولان و متولیان امر تلاش دارند تا خدمات مالی به بهترین شکل ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.