اهواز- دبیرهیات دوومیدانی خوزستان از کسب عنوان قهرمانی تیم دو و میدانی خرمشهر الف در مسابقات قهرمانی جوانان استان خبرداد.

تیم دو ومیدانی پسران خرمشهر بر سکوی قهرمانی مسابقات جوانان استان ایستاد

سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این رقابت ها که روزگذشته(سه شنبه) با حضور ۶۰ ورزشکاربه میزبانی خرمشهر برگزارشد، تیم های خرمشهر الف، مقاومت اهواز، باغملک، گتوند، خرمشهر ب و آبادان حضور داشتند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی استان در ماده های ١٠٠، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰، ۵۰۰۰، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و ٤ در١٠٠ متر امدادی برگزار شد.

دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان نفرات برتر این مسابقات را در ماده ۱۰۰ متر مصطفی عساکره و امیر حسین خنیاب نژاد هردو از  تیم مقاومت اهواز و احمدرضا عیدی از تیم گتوند برشمرد.

پویا ادامه داد: در ماده ۲۰۰ متر نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را علیرضا خالدی تیم خرمشهر الف، مصطفی عساکره تیم مقاومت اهواز و محمدرضا توللی تیم آبادان به خود اختصاص دادند.

وی برترین های ماده ۴۰۰ متر را طارق عبیات تیم مقاومت اهواز، علی ناصری تیم خرمشهر الف و عبدالله نیسی از تیم مقاومت اهواز عنوان کرد و بیان کرد: حسین امیر زاده تیم باغملک، عبدالحمید عفری و عبدالله نیسی هر دو از تیم مقاومت اهواز در ماده ۸۰۰ متر در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

دبیرهیات دوومیدانی خوزستان اظهار کرد: ۱۵۰۰ متر نیز حسین امیر زاده از تیم باغملک، امید امین پور از تیم گتوند و سجاد شهریاری بازهم از تیم باغملک به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

پویا بابیان اینکه در ماده ۵۰۰۰ متر امید امین پور از تیم گتوند در عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، گفت: سجاد شهریاری و سلمان سروستانی هر دو از تیم باغملک به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی عنوان کرد: در پرس سه گام نیز به ترتیب امین جلوای، دانیال عرب هر دو از تیم خرمشهر الف و مجید موسالی نژاد از تیم باغملک بر سکوی های اول تا سوم قرار گرفتند.

دبیرهیات دوومیدانی خوزستان در ادامه نفرات اول تا سوم پرس طول را،   مرتضی عباسپور، علیرضا محمدپور از تیم خرمشهر الف و رضا بحرالدین از تیم خرمشهر ب برشمرد و اضافه کرد: در پرتاب وزنه نیز نوید نیکفر، دانیال محمدنیا هر دو ورزشکار از تیم مقاومت اهواز و محمد رضا عاطیان از تیم خرمشهر الف به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

پویا گفت: برترین های پرتاپ نیزه هم دانیال عرب از تیم خرمشهر الف، مهدی لویمی از تیم مقاومت اهواز و امین جلوای از تیم خرمشهر الف هستند.

وی عنوان کرد: در ماده پرتاب دیسک هم به ترتیب مقام های قهرمانی تا سوم را دانیال خضریان و فردین قدرتیان هردوم از تیم خرمشهر الف و محمد حسن حویزی از تیم مقاومت اهواز به دست آوردند.

دبیرهیات دوومیدانی خوزستان بابیان اینکه در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی خرمشهر الف، مقاومت اهواز و باغملک جایگاه های اول تا سوم را کسب کردند و افزود: در این دوره از مسابقات نیز ورزشکار اخلاق  مجتبی غرباویان از تیم گتوند شناخته شد.

پویا گفت: در پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان استان خوزستان تیم خرمشهر الف با ٨٥ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و به ترتیب تیم های مقاومت اهواز و باغملک با کسب ۴۶ و ۳۶ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.