رئیس عملیات مشترک نیروهای مسلّح روسیه امروز در ششمین نشست امنیت بین المللی در مسکو از خارج کردن تقریباً نیمی از نیروهای این کشور از پایگاه هوائی «حمیمیم» واقع در سوریه خبر داد.

روسیه تقریباً نیمی از نیروهایش را از «حمیمیم» خارج کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، ژنرال «سرگئی رودسکوی» (Sergei Rudskoi) رئیس عملیات مشترک ستاد کل نیروهای مسلّح روسیه امروز در اظهاراتی در ششمین نشست امنیت بین المللی در مسکو اعلام کرد که این کشور تقریباً نیمی از نیروهای هوائی خود را از پایگاه هوائی «حمیمیم» واقع در سوریه خارج کرده است.

رئیس عملیات مشترک ستاد کل نیروهای مسلّح روسیه در این باره افزود: تعداد واحدهای تروریستی در سوریه کاهش یافته است و به همین دلیل توانسته ایم تقریباً نیمی از نیروهای هوائی خود را از پایگاه هوائی «حمیمیم» در سوریه را خارج کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد که تحلیل ها نشان می دهد نیروهای هوافضای روسیه ۴ برابر اتئلافِ به اصطلاح مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا به حملات هوائی علیه تروریست ها در سوریه مبادرت ورزیده اند.

لازم به ذکر است، در ششمین نشست امنیت بین المللی که هم اکنون در مسکو در حال برگزاری است، حدود ۷۰۰ شرکت کننده از جمله اعضای هیأت های نمایندگی از حدود ۸۰ کشور شرکت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.