یزد - نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ با شرکت ۱۳هزارو۸۴۹ داوطلب، روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه جاری در دو نوبت در دو حوزه اصلی دانشگاه یزد و دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار می شود.

۱۴ هزار داوطلب یزدی در آزمون کارشناسی ارشد به رقابت می پردازند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، دکتر سیدمحسن میرحسینی با بیان این خبر با اشاره به اینکه آمار کل کشور برای شرکت در این آزمون ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ نفر اعلام شده اظهارداشت: در آزمون امسال کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان یزد ۱۳هزارو۸۴۹ داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۲۰۰۰داوطلب در دانشکده فنی شهید صدوقی و مابقی در دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در این آزمون در استان ۴۶ درصد از داوطلبان زن و ۵۴در صد مرد هستند که تعداد بانوان شرکت‌کننده ۶هزارو ۳۹۶ نفر و تعداد آقایان ۷هزارو ۴۵۳ نفر است که این آماردرکشور به ترتیب ۴۹ و ۵۱ درصد و محل برگزاری آزمون در دانشگاه یزد،  در سالن‌های غدیر، فجر و  ساختمان‌های ‌ توحید، امامت، معاد، پردیس علوم، سالن‌های فجر و غدیر است.

میرحسینی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد گفت: باجه رفع نقص از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید یک ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: کلیه شرکت‌کنندگان در روز آزمون از ورودی های دانش واقع در بلوار دانشگاه  و ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه یزد وارد شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.