یزد- نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: در اقتصاد باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم ومشکلات کشور بر این اساس برطرف می‌شود و با تولید جدید و قطع نیاز به خارج از کشور زمینه تحقق شعار سال فراهم می‌ شود.

مشکلات کشور بر اساس نگاه به ظرفیت‌های داخلی برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر پنج شنبه در دیداربا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور  اظهار داشت: مقام معظم رهبری در شعار سال  فرمودند برای تولید توجه ویژه‌ای صورت بگیرد و در این زمینه لازم است دو اقدام انجام شود، نوآوری در تولید و حمایت از فرهیختگان و مخترعان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزدگفت: در اقتصاد باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم ومشکلات کشور بر این اساس برطرف می‌شود و با تولید جدید و قطع نیاز به خارج از کشور زمینه تحقق شعار سال فراهم می‌ شود.

ناصری افزود: اگر کیفیت تولید افزایش پیدا کند و به نقطه مطلوبی برسد  استقبال دنیا و استقبال مردم از تولیدات ایران افزایش پیدا می کند.

امام جمعه یزد گفت: ادارات مرتبط با صنایع باید گروه‌های مشاوره‌ای تشکیل داده و به کارخانه‌های مختلف اعزام کنند تا پس از بررسی وضعیت کیفیت تولیدات آنها نسبت به ارائه مشاوره برای رسیدن به استانداردهای روز اقدام کنند.

ناصری افزود:  جلوگیری از تخلفات در مسائل مختلف از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است و باید با ظرافت هر چه تمام انجام شود  در این زمینه تشکیلات تعزیرات وظایف سنگینی بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: با قاچاق کالا باید از مبادی ورودی اقدام ومبارزه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی  در این دیدار اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اساسی‌ترین راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی است.

جواد فرشباف ماهریان گفت: با تاکید مقام معظم رهبری انشاالله شاهد افزایش تولید داخلی از یک طرف و جلوگیری از قاچاق تا حد امکان باشیم و بتوانیم زمینه کم شدن قاچاق کالا در کشور را شاهد باشیم.

وی افزود: اگر تولید داخل تقویت شود و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه شود، نه تنها مشکلات تولید برطرف می‌شود بلکه ایجاد اشتغال در جامعه می شود.

فرشباف ماهریان گفت: متاسفانه افرادی که اقدام به قاچاق کالا می‌کنند تلاششان بر این است که بی‌کیفیت‌ترین کالاها را به کشور وارد کنند و همین موضوع سبب می‌شود که سرمایه‌های کشور بیش از پیش از دست برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.