کرمان- امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید قول بدهند که در اداره کشور، نگاهشان به ظرفیت‌های داخلی کشور باشد گفت: تجربه گذشته ناموفق و مذاکرات و برجام فقط وقت‌گذراندن بود.

تجربه مذاکرات و برجام فقط وقت‌گذراندن بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امروز در بیان خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با بیان اینکه تجربه گذشته در مورد مذاکرات و برجام موفق نبود و دولت بخش زیادی از وقت خود را در این زمینه صرف کرد افزود: تجربه گذشته ناموفق و مذاکرات و برجام فقط وقت‌گذراندن بود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید نکات مورد تاکید رهبری در همه موارد را مدنظر داشته باشند ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید قول بدهند که در اداره کشور، نگاهشان به ظرفیت‌های داخلی کشور باشد گفت: نباید ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی کشور نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه برای دنیا و همه مردم کشور مشخص شد که استکبار و غربی‌ها غیر از مخالفت با جمهوری اسلامی ایران، فکر دیگری در سر ندارند خاطرنشان کرد: دولت جدید باید فقط به فکر استفاده از توان داخلی برای اداره کشور باشد و مردم باید این موضوع را در انتخاب اصلح مدنظر داشته باشند.

قاسمی‌زاده با بیان اینکه هر کش که علیه ملت ایران تعرض کند بدون تردید به خودش ضرر رسانده است گفت: امروز تحریم را به‌عنوان یک ابزار برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی تبدیل کرده‌اند.

وی

همچنین با اشاره به شهادت جمعی از مرزبانان کشور افزود: دشمن از امنیت موجود در کشور ناراحت است و تلاش می‌کند تا در منطقه و داخل کشور ناامنی ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.