شهرکرد- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری ۷۰۰ ساختمان و فضای آموزشی غیر ایمن دارد.

۷۰۰ فضای آموزشی غیر ایمن در چهار محال و بختیاری وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰۰ ساختمان و فضای آموزشی غیر ایمن در این استان وجود دارد که ۸۰ مورد از این تعداد تخریبی و خطر آفرین است.

بیژن حیدری افزود: تخریب و نوسازی و تجهیز این مدارس بیش ازپنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی با بیان اینکه پارسال، ۱۱۰مدرسه چهارمحال و بختیاری با بیش از ۶۰ میلیارد ریال به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد افزود : در حال حاضر سیستم گرمایشی حدود ۶۰۰ مدرسه استان غیر استاندارد است که رفع این مشکل نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار است.
حیدری گفت : از ابتدای فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری - سال ۱۳۷۷ تا کنون- خیران ۳۱۲ باب مدرسه با هزار و ۷۸۸ کلاس درس و ۲۳۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا در استان ساخته شده است.
وی با اشاره به تحویل ۴۰ مدرسه خیری به اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال گذشته گفت: در این مدت ساخت ۷۱ طرح آموزشی با ۳۸۰ کلاس درس و۶۰ هزار متر مربع زیر بنا با مشارکت خیران در استان آغاز شد که ۵۰مورد از این تعداد مربوط به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.