۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
کد خبر: 524487

کارنامه 100 روزه

باشگاه خبرنگاران/  خبرگزاری فرانسه با اشاره به بی‌تجربگی سیاسی ترامپ نوشت: کارنامه کاری 100 روز نخست ریاست وی وحشتناک است.

معیار مضحک

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته ایندیپندنت، ترامپ در واکنش به انتقادها درباره عمل نکردن به تعهداتش در 100 روز نخست ریاست جمهوری اش، توییت کرد: سنجیدن بر اساس 100 روز نخست ریاست جمهوری‌اش یک «معیار مضحک» است.

دایره واژگانی 77 کلمه‌ای

فرارو/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، در حالی که بیش از سه ماه از آغاز ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، بسیاری از آمریکایی ها معتقدند که دایره واژگانی او از 77 کلمه گسترده تر نیست و او از دولت، تاریخ، علوم، فلسفه، هنر ناآگاه است و توانایی تشریح مسایل ریز را ندارد.

نخستین شفاف سازی

الف/ مصطفی میرسلیم- نامزد حزب موتلفه اسلامی- با انتشار فیش حقوقی اش، درباره حقوق دریافتی‌اش شفاف سازی کرد.

برنده مناظره اول

باشگاه خبرنگاران/ حق‌شناس- عضو حزب اعتماد ملی- در مصاحبه ای می گوید: فارغ از کیفیت مناظره باید گفت برنده مناظره اول صداوسیما بود زیرا توانست شمار قابل توجهی از بینندگان را پای تلویزیون بنشاند. او همچنین درباره حضور جهانگیری می گوید:  من ۷ ماه پیش ضرورت حضور یک نامزد اصلاح طلب را پیشنهاد کردم که به مذاق دولتی‌ها خوش نیامد.

نسخه ضدایرانی

فارس/ «کلیفورد می»- بنیانگذار «اندیشکده دفاع از دموکراسی ها» که به شدت رویکرد ضد ایران دارد- در یادداشتی به دولت «ترامپ» توصیه می کند، قرارداد فروش هواپیماهای ساخت  بوئینگ و ایرباس با ایران نباید اجرایی شود.

افشاگری گرت پورتر

فارس/ «گرت پورتر» تحلیلگر و روزنامه‌نگار تحقیقی آمریکایی در یادداشتی در پایگاه «تروث اوت»، نشانه‌هایی را که کذب بودن ادعای حمله شیمیایی دولت سوریه را به خان شیخون ثابت می‌کند، برشمرده است. او می نویسد: دکتر پوستول- تحلیلگر فناوری نظامی- نیز این‌گونه نتیجه‌گیری می‌کند که دستگاهی که گاز سارین از آن منتشر شده، نه از هوا بلکه بر روی زمین بوده و فعال شده، بدین معنا که حمله شیمیایی نتیجه حمله هوایی ارتش سوریه نبوده است.

گزینه ترور روی میز

میزان/ استار نوشت: یک مقام ارشد آمریکا با نامناسب خواندن گزینه نظامی علیه پیونگ یانگ، گزینه ترور "کیم جونگ اون" را توصیه کرد.

انتخابات بدون پوستر

الف/ با فرا رسیدن پنجمین دوره انتخابات شوراها برخی نامزدها دیگر نامزدها را برای داشتن شهر و شورای پاک، به «پویش انتخابات بدون پوستر» فرا می خوانند.

واکنش وعاظ

شفاف/ شماری از وعاظ و خطبای تهران با محکوم کردن اهانت یک ستاد انتخاباتی نامزدریاست جمهوری در ایلام به ساحت مقدس امام رضا-علیه السلام- با صدور بیانیه ای اعلام کردند چنانچه این رخداد تکرار شود یا ادامه یابد سکوت نخواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.