بهشهر- مدیرعامل آبفاشهری از دریافت تسهیلات برای اجرای پروژه های فاضلاب در ۵ شهر اولویت دار مازندران خبر داد.

پروژه فاضلاب در پنج شهر مازندران اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران، ذاکری در جلسه بررسی وضعیت طرحهای در دست اجرای آب و فاضلاب در شرق مازندران که با حضور دکتر شاعری نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، افزود: پکیج تصفیه خانه فاضلاب در منطقه پیلم کتی بهشهر از سوی پیمانکار در حال اجراست.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه ۲۵۶۰ متر شبکه فاضلاب نیاز می باشد، یادآور شد: در حال حاضر ۹۸۰ متر شبکه فاضلاب در پیلم کتی اجرا شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران به اجرای دو طرح آبرسانی با اعتبار ۹ میلیارد ریال در بهشهر اشاره و تصریح کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۶ میلیارد ریال و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۳ میلیارد ریال با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهر در حال اجراست.

ذاکری ادامه داد: در شهر خلیل شهر نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۱۰۰ متر مکعب و احداث ۷۵۰۰ متر خط انتقال آب با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی و اعتبار ۳ میلیارد ریال در دست انجام می باشد.

وی با بیان اینکه در شهر رستم کلا، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجراست، افزود: در گلوگاه نیز عملیات حفر وتجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۴ میلیارد ریال و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  و نیز احداث یک باب آب شیرین کن با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

همچنین دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور اجرای به موقع طرحهای مذکور، پیگیری های لازم برای دریافت اعتبار از طریق وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور انجام می شود.

در این نشست مقرر شد: برای اجرای تسریع در عملیات احداث آب شیرین کن گلوگاه، با حضور پیمانکار پروژه، مدیرعامل آبفا شهری مازندران و فرماندار گلوگاه نشستی برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.