یزد - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد گفت: از مهمترین اهداف برنامه‌های ستاد امر به معروف یزد رعایت شئونات اسلامی در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان بوده و خوشبختانه وضعیت رعایت شئونات اسلامی در استان یزد مطلوب است.

رعایت شئونات اسلامی در استان یزد مطلوب است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمدفخرالدینی پیش از ظهر یک شنبه در نشست ستاد امر به معروف استان اظهارداشت: ترویج دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه بسیار ضروری بوده  و نهادینه کردن فرهنگ ساده زیستی و مبارزه با اسراف و تبذیر از نمونه های امر به معروف در جامعه است.

وی افزود: ستاد امربه معروف و نهی از منکر در استان یزد وظایفی نظیر تدوین برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ارزش‌های اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: اصناف در ترویج ارزش‌های اسلامی بین اقشار مختلف جامعه نقش پررنگ تری دارند.

محمدفخرالدینی خاطرنشان ساخت: این ستاد فعالیت‌هایی نظیر فعال‌سازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌ها و اصناف تابعه، بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی اتحادیه‌ها و اصناف جهت فضاسازی با نصب بنر و تراکت در بازار و مجتمع‌های تجاری، هماهنگی با ناجا به منظور جلوگیری از هنجارشکنان و متظاهرین به روزه خواری در ملاء عام، هماهنگی با ائمه مساجد بازار جهت پرداختن به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ ساده زیستی و مبارزه با اسراف و تبذیر به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، تشویق اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی به دادن افطاری ساده و هماهنگی و برنامه‌ریزی با اتحادیه نانوایان جهت رعایت شئونات اسلامی، را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.