شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۴۶۸ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه کامیون طی عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری، یزد و کرمان خبر داد.

۴۶۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری، یزد و کرمان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار غلامعباس غلامزاده گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد سوداگران مرگ برای حمل مواد مخدر عمده از شرق کشور به مناطق غربی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
سردار غلامزاده افزود: پس از بررسی‌های دقیق دو دستگاه کامیون این قاچاقچیان در استان های کرمان و یزد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و یزد خودروهای این قاچاقچیان را متوقف و در بازرسی از این خودرو ها ۴۶۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و چهار نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، تاکید کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در اولویت کاری پلیس است و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.