گناباد- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: یکی از الزامات ایمان به خداوند، ایمان به وعده‌های خدا است اما متأسفانه برخی‌ها در درون کشور به وعده‌های دشمنان بیشتر از وعده‌های الهی ایمان دارند.

برخی به وعده‌های الهی ایمان ندارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شامگاه یکشنبه درمسجد جامع و مصلا امام خمینی(ره) گناباد گفت: جریان کربلا به خاطر وجود یک انتخاب و عدم تبعیت امام حسین(ع) از یک جریانی که تقریباً همه جامعه از آن تبعیت کردند، اتفاق افتاد چراکه اگر آن حضرت یک رأی به جریان بنی‌امیه و یزید می‌دادند، واقعه کربلا رخ نمی‌داد لذا با بررسی تاریخ کربلا متوجه می‌شویم یک رأی و به‌طورکلی رأی دادن مهم است.

وی یکی از پیام‌های واقعه کربلا را احساس مسئولیت در برابر حاکمیت عنوان و خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ درصد از مردم کشور به حاکمیت بی‌تفاوت بوده، به فکر معیشت خود هستند و تابع تبلیغات و شعارها هستند؛ لذا یکی از تهدیدهای انتخابات ایران این است که یک اتفاق کوچک در تبلیغات و مناظره‌ها به‌راحتی می‌تواند این ۶۰ درصد از مردم را به سمت‌وسوی خود ببرد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: برای تغییر فضای جامعه باید مردم حاکمان صالحی را انتخاب تا این حاکمان و مسئولان فضای جامعه و فرهنگ مردم را تغییر دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.