۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 524966

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال که به صورت قرضی در سپاهان بازی می کند، در صورت جدایی از استقلال باید خسارت سنگینی بدهد.

خسارت سنگین جباروف به استقلال برای جدایی

به گزارش قدس آنلاین، پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال درباره وضعیت جباروف گفت: قرارداد او یک سال و نیمه است و ما ۶۰ هزار دلار پیش پرداخت به او هم داشته‌ایم. وقتی که این بازیکن را برای نیم فصل به سپاهان دادیم، یک توافق نامه محکم را نوشتیم و در آن توافق نامه نوشتیم که این بازیکن در پایان فصل بدون هیچ قید شرطی به استقلال بر می‌گردد. مدیرعامل سپاهان، جپارف و مدیربرنامه‌های این بازیکن این قرارداد را امضا کردند و معتقدیم که سپاهان باشگاهی حرفه‌ای است و به تعهدش عمل می‌کند.

توفیقی تاکید کرد: بعد از پایان فصل یک جلسه با این بازیکن داریم. اگر جپارف به هر دلیلی که در فضای مجازی مطرح است و بخاطر مشکل خانوادگی و غیره نخواهد به استقلال برگردد، نیاز دارد تا رضایت استقلال را فراهم کند. اینکه سپاهانی‌ها چه کرده‌اند را من نمی‌دانم ولی با مدیرعامل سپاهان که صحبت کردم ایشان شایعات را تکذیب کرد و ما هم به حرف او اعتماد کرده‌ایم.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله بعد از پایان فصل این بازیکن به استقلال بر می‌گردد. به هرحال او در اصفهان بوده و شاید فضای آنجا گرفته باشددش و اگر بخواهد در استقلال نماند، باید خسارت سنگینی را پرداخت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.