فریمان- فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در بازرسی‌های انجام شده مقادیری مواد مخدر سنتی، صنعتی، روانگردان، آلات استعمال و توزیع مواد افیونی کشف و ضبط شد که در این راستا ۱۵ توزیع‌کننده و خرده فروش همچنین ۵ معتاد پرخطر جمع‌آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

 ۲۰ توزیع کننده و معتاد پر خطر در فریمان جمع آوری شدند

به گزارش قدس آنلاین،  طرح منطقه‌ای پاکسازی مناطق آلوده شهر فریمان با حضور ماموران مبارزه با مواد مخدر، کلانتری مرکزی و نیروهای یگان امداد در چندین نقطه شهرستان فریمان اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در این خصوص به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در بازرسی‌های انجام شده مقادیری مواد مخدر سنتی، صنعتی، روانگردان،  آلات استعمال و توزیع مواد افیونی کشف و ضبط شد که در این راستا ۱۵ توزیع‌کننده و خرده فروش همچنین ۵ معتاد پرخطر جمع‌آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
سرهنگ علی اکبر قربانی هدف از اجرای این طرح را در راستای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بیان کرد و افزود: این طرح در دستور کار فرماندهی انتظامی فریمان قرار دارد و با همکاری مردم با قدرت و قوت اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: بلای خانمانسوز اعتیاد هزینه‌های سنگینی را به جامعه تحمیل می‌کند و نیروی انتظامی در این راه شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده‌است که اجرای مستمر طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اخلال‌گران نظم و امنیت و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری آرامش در جامعه کمک زیادی می‌کند.
سرهنگ قربانی در پایان از شهروندان فریمانی خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به ماموران نیروی انتظامی اطلاع‌ دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.