شهرکرد- حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: امیدواریم با همت جوانان و مردم شریف نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی شاهد دولتی بر آمده از متن مردم باشیم که هدفش کار و کرامت و اشتغال جوانان عزیز و غیور ایران اسلامی باشد.

رئیس جمهور منتخب باید دغدغه محرومان را داشته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی شامگاه دوشنبه در جمع فعالان ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: امروز مهمترین مشکل مردم و بالاخص جوانان و خانواده هایشان دغدغه اشتغال و بیکاری جوانان است.

آقا تهرانی افزود: ما امروز شاهد افزایش بیش از ۴ میلیون جوان بیکار هستیم که واقعا بنده به عنوان یک مقام مسئول در مجلس سابق و در دیگر دستگاه ها به سهم خودم ناراحت و شرمنده هستم و تعجب می کنم دولتمردان و شخص رئیس جمهور چطور به خودشان اجازه می دهند و ادعای اشتغال و حمایت از کار گران را مطرح می کنند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه: امیدواریم با همت جوانان و مردم شریف نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی شاهد دولتی بر آمده از متن مردم باشیم که هدفش کار و کرامت و اشتغال جوانان عزیز و غیور ایران اسلامی باشد.

وی گفت:دولتی باید انتخاب شود که برنامه داشته و درصدد اجرای مطالبات و خواسته‌های مقام معظم رهبری باشد اگر مقام معظم رهبری در برخی جاها کوتاه می‌آیند تقصیر ما و مسئولان است.

آقا تهرانی در خاتمه تاکید کرد، رئیس جمهور منتخب باید فردی شجاع،مدیر، مدبر و جوانگرا باشد و به جای دولتی پیر و کسل دولتی جوان را بر سرکار بیاورد، از دولت کسل و پیر نباید توقع اشتغال و کار داشت، رئیس جمهور منتخب باید به جای غرب و به ویژه آمریکا با مردم و منتقدان مودب و دوستانه برخورد کند. این خواسته جوانان انقلابی و آحاد ملت فهیم کشورمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.