سازمان مدیریت بحران کشور با صدور اخطاریه ای اعلام کرد: با توجه به استمرار روند بارش ها در مناطق مختلف کشور و بر اساس اخطاریه شماره ۱۶ سازمان هواشناسی، شهروندان بطور جدی از اسکان و توقف طولانی در بستر و حریم رودخانه ها پرهیز کنند.

 از اسکان و توقف در حریم رودخانه ها بپرهیزید

به گزارش «قدس آنلاین»  ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، هماهنگی های لازم با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان انجام شده و عوامل اجرایی با آمادگی کامل، تمهیدات مورد نیاز برای مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش تند باد شدید و هرگونه حادثه احتمالی دیگر را از جمله لابرویی قنوات، رودخانه ها و کانال ها اتخاذ کرده اند.
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که بارش نزولات جوی از روزجاری تا ظهر چهارشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. برهمین اساس پیش بینی می شود که آبگرفتگی در معابرعمومی بروز کند و رودخانه ها و مسیل ها سیلابی شود.
همچنین طی مدت یاد شده شاهد بارش تگرگ در مناطق مستعد در جنوب آذربایجان غربی، ایلام، اصفهان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان و زنجان خواهیم بود.
به گزارش ایرنا؛ روز جمعه گذشته با استمرار بارش باران وتگرگ های بهاری برخی از استان های کشور آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، قزوین وهمدان درگیر سیلاب شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.