بجنورد- صبح سه شنبه به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین استانی در مدارس خراسان شمالی نواخته شد.

زنگ سپاس در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم با بیان اینکه کتاب و آثار شهید مطهری به عنوان زیر بنای جهوری اسلامی ایران است گفت: کتاب های شهید مطهری بسیار مفید وارزشمند هستند که همیشه مورد تایید  امام خمینی (ره) بوده است.

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد :شهید رجایی را می توان به عنوان یک الگو و معلم موفق نام برد .

حجت الاسلام یعقوبی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد : اگر می خواهید کشور خود را به دنیا معرفی کنید درس بخوانید وهیچ گاه تهذیب را فراموش نکنید.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: افتخار معلمان این است که تعلیم و تربیت نسل آینده ساز کشور توسط آنان انجام می گیرد و مورد اعتماد والدین هستند.

براتعلی حاتمی اظهار کرد: جمع کثیری از شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی معلمان کشور حضور داشته اند که باعث افتخار وسربلندی فرهنگیان است.

وی گفت: در چهار سال گذشته افتخارات بزرگی اعم از کسب رتبه اول در سه سال متوالی توسط سازمان دانش آموزی، رتبه ۸ کشور در زمینه جذب کودکان و در قبولی کنکور رتبه ۱۰ کشور توسط آموزش و پرورش استان به دست آمده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی افتخارات به دست آمده نتیجه همدلی، همکاری، ایجاد محیط آرام و تلاش همکار بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.