بجنورد- شهردار شوقان گفت: در حال حاضر حضور دندانپزشک در شهر شوقان ضروری است و عدم توجه به این امر مشکل اساسی ایجاد کرده است.

نبود دندانپزشک مشکل اصلی شهر شوقان است

حسین حسنی در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار داشت: شهر شوقان با وجود جاذبه های بسیار گردشگری و تفریحی که در رونق اقتصادی شهرستان جاجرم و استان تاثیر گذار خواهد بود، همواره با مشکلات متعددی مواجه است.

وی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان برای رفع مشکلات این شهر افزود: مشکلات حوزه درمانی نیز یکی از مهم ترین مشکلات این شهر است به طوریکه دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مسائل و موضوعات این حوزه وعده هایی داده و هنوز عملیاتی نشده است.

حسنی گفت: عدم توجه به امر تامین دنداپزشک در این شهر مشکل اساسی ایجاد کرده چرا که شهروندان در صورت نیاز باید به شهرستان مراجعه کنند و این موضوع هزینه هایی را نیز برای آنان خواهد داشت.

شهردار شوقان خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری وزیر بهداشت، یک دستگاه آمبولانس برای شهر شوقان خریداری شد که به دلیل عدم جذب راننده، آمبولانس بلا استفاده مانده است.

وی با اشاره به اینکه شوقان از درمانگاه شبانه روزی نیز بی بهره است، تصریح کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای دو شیفت بودن درمانگاه این شهر قول هایی داد و عملی نکرده است.

حسنی یادآورشد: اگر وعده مسئولان برای رفع مشکلات این شهر عملیاتی شود به طورحتم بخش عمده ای از مشکلات و معضلات موجود رفع می شود و شهروندان نیز از رفاه بیشتری برخوردار خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.