شهرکرد- نشست توجیهی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی چهارشنبه در سالن غدیر اداره کل ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

نشست توجیهی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد ، ظهر چهارشنبه و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون دادستان عمومی و انقلاب استان و تعداد کثیری از اهالی فرهنگ و رسانه نشست توجیهی پیشگیری از  جرائم و تخلفاتی انتخاباتی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد.

جواد کارگران دهکردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای این نشست گفت: نظارت و پایش فضای انتخاباتی استان در این دوره با دقت بیشتری انجام می گیرد و اصحاب رسانه  و تبلیغات دقت بیشتری داشته باشند.

در ادامه این نشست سید محمد موسوی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و قاضی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گفت : ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بر فضای انتخاباتی استان نظارت دارد و با جدیت جرائم انتخاباتی را پیگیری می کند.

وی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، تصریح کرد: در تبلیغات انتخاباتی باید حق مردم به عنوان حق الناس حفظ شود و از مسائل قومی و قبیله ای سوء استفاده نشود.

معاون دادستان  چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تخریب نامزدها امری نکوهیده و ناپسند است ، گفت: هدف همه داوطلبان برای ورود به عرصه انتخابات باید خدمت به مردم و نظام  اسلامی باشد.

موسوی، قانون را ملاک تبلیغات نامزدهای انتخابات دانست و اظهار کرد: داوطلبان باید در تبلیغات به بیان توانمندی ها و برنامه های خود بپردازند و از تخریب رقیبان بپرهیزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.