خط قرمز- سعید کوشافر: این بار شاکی یک مرد بود، مردی که مدعی شده بود مورد مزاحمت‌های زنی قرار گرفته و به خاطر همین مزاحمت‌ها، زن مورد نظرش او را ترک کرده است. او از مأموران پلیس می‌خواست که راز این مزاحم که از زیر و بم زندگی او خبر دارد و توانسته به تصاویر خصوصی او دست یابد را فاش کند.

نقشه تلگرامی منشی عاشق پیشه برای نامزد مدیرعامل

مرد که همراه ابلاغیه شکایتش به پلیس فتا خراسان رضوی آمده بود در شرح شکایتش گفت: چندی قبل همسرم را از دست دادم، اگرچه او را خیلی دوست داشتم، اما صلاح نبود پس از او تنها بمانم، بنابراین بعد از اینکه خانواده‌ام گفتند باید برای انتخاب همسری مناسب اقدام کنی دست به کار شدم.

در این میان یکی از مشتریانم که او هم تنها زندگی می‌کرد را مدنظر قرار دادم، اول از زندگی او تحقیقات کردم و وقتی متوجه شدم که او زنی شایسته و مناسب برای زندگی خانوادگی است، با این زن به گفت وگو پرداختم و مسئله انتخاب زنی برای آینده‌ام را درمیان گذاشتم و ایشان هم موافقت ضمنی خود را اعلام کرد. اما قرار شد که با یکدیگر بیشتر آشنا شویم تا ببینیم اخلاق و رفتار هم را می‌پسندیم یا نه.

چند ماهی از آشنایی ما می‌گذشت که ناگهان این خانم همه ارتباط‌ هایش را با من قطع کرد و به تماس‌ها و پیام‌هایم پاسخ نمی‌داد، مسئله را جویا شدم ولی او تنها عنوان می‌کرد که ما به درد همدیگر نمی‌خوریم و بهتر است این آشنایی همین جا به پایان برسد. اما من دست بردار نبودم و می‌دانستم که مسئله چیز دیگری است، بنابراین خواهش کردم تا هر مسئله‌ای در میان است عنوان شود که این خانم عنوان کرد چندی است از سوی فرد ناشناسی هدف تهدید و توهین قرار گرفته است و از او خواسته شده که هر چه زودتر ارتباطش را با من قطع کند در غیر این صورت زندگی خوشی نخواهد داشت.

او در ادامه تعدادی عکس و کلیپ به من نشان داد که همه آن‌ها عکس‌های خصوصی من به همراه دوستان و آشنایان بود و فرد ارسال کننده تصاویر مدعی شده بود که این‌ها نشانه هوسبازی و رابطه من با زن‌های دیگری است که مدتی با آن‌ها آشنا بوده و سپس رهایشان کرده‌ام.

کارشناسان پلیس فتا پس از دریافت این شکایت کار روی پرونده را شروع کردند، آن‌ها تحقیقات وسیعی را براساس اظهارات شاکی در پیش گرفته و مستندات موجود را مورد پیگیری قرار دادند تا اینکه سرانجام مأموران زبده فتا توانستند طی یک سری اقدامات فنی و تخصصی متهم را در فضای مجازی رد زنی کرده و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به شناسایی و دستگیری او کنند.

متهم که زن 36 ساله‌ای بود اگرچه در ابتدا منکر اتهاماتش بود، اما پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس فتا لب به سخن گشود و در اعترافاتش راز این مزاحمت‌های عجیب و غریب را فاش کرد.

او گفت که 4 سال است منشی شاکی هستم، در تمام این مدت او نسبت به من ابراز محبت می‌کرد و از کارم راضی بود، در مقابل هم من به او عشق می‌ورزیدم، اما هرگز به خودم جرئت ندادم که این عشق را ابراز کنم مبادا که یک طرفه باشد و او آزرده خاطر شده و کارم را از دست بدهم.

از دیگر سو او همسر داشت و همین مسئله باعث می‌شد تا من هرگز به داشتن آینده‌ای با وی فکر نکنم و تمام علایقم را در درون خودم پنهان کنم، اما در تمام این سال‌ها مانند یک همکار امین و صادق در کارها به او کمک می‌کردم و از تمام مسایل خصوصی زندگی او اطلاع داشتم.

زمانی که همسر بیمار او درگذشت، به گمانم رسید که به طور قطع وی من را به عنوان شریک برای زندگی‌اش انتخاب خواهد کرد چرا که در تمام این سال‌ها به او ثابت کرده بودم که چقدر به او علاقه دارم و حاضرم برای رضایت او هر کاری انجام دهم، اما زمانی که شنیدم او زن دیگری را برای همسری انتخاب کرده دنیا روی سرم خراب شد، اصلاً چند روز حال خودم را نمی‌فهمیدم، خودم را مرتب دلداری می‌دادم که با کمی گفت وگو خواهد فهمید که هیچکس مثل من نمی‌تواند جای همسرش را پر کند، این در حالی بود که هر روز رابطه‌اش با این زن که یکی از مشتریان ما بود بیشتر و بیشتر می‌شد و من احساس می‌کردم که این وسط حقم ضایع شده است.

در این احوال بودم که فکری شیطانی از ذهنم گذشت، چند روز شیطان را لعنت می‌کردم و از کنار وسوسه‌هایش می‌گذشتم تا اینکه طاقتم سر آمد و با به دست آوردن یک سیمکارت سرقتی و عضویت در شبکه‌های اجتماعی نقشه شومی که در ذهنم طراحی کرده بودم به اجرا گذاشتم.

شماره نامزد شاکی را به دست آوردم و تعدادی عکس و کلیپ که از شاکی در اختیار داشتم برای این زن ارسال کردم، ابتدا به او گفتم که با نیت اطلاع رسانی به او و خیرخواهی این کار را می‌کنم و این تصاویر و کلیپ‌ها نشان می‌دهد که این مرد اهل زندگی نیست و زن‌ها را برای خوشگذرانی می‌خواهد و نسبت به زندگی مشترک مسئولیت پذیر نیست، اما احساس کردم که او هنوز با شاکی ارتباط دارد و گفته‌های من را جدی نگرفته، بنابراین اقدام به تهدید وی کردم و از او خواستم که از این رابطه دست کشیده و از فکر ازدواج با شاکی بگذرد وگرنه روزهای خوبی در انتظارش نخواهد بود که انگار این تهدیدها مؤثر واقع شده بود.

متهم گفت: گمان کردم به هدفم رسیده‌ام که با مأموران پلیس مواجه شدم و دریافتم که عاقبت وسوسه‌های شیطانی جایی جز زندان نخواهد بود. در همین راستا سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد که بارها و بارها گفته و تأکید کرده‌ایم که فضای مجازی جایی برای انتقام گیری و کینه ورزی نیست و مأموران زبده این پلیس هرگونه جرمی را که از فضای سایبر رخ دهد پیگیری کرده و مجرمان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.