یزد - رئیس خزانه معین استان یزد گفت: ۲۲۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی استان یزد به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شد.

۲۲۲ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی استان به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سعید نورایمانی در نشست ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان یزد اظهار داشت: از این میزان ۶۶ میلیارد ریال عمومی و بقیه از محل اعتبارات سایر منابع است.

وی بر دقت نظر دستگاه‌ها، ذیحسابان و مدیران مالی در هزینه کردن این اعتبارات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید طبق قانون، موافقت‌نامه و شرح پروژه، این اعتبار را هزینه کنند.

نورایمانی از در اختیار گذاشتن اعتبارات اسناد خزانه اسلامی بابت مطالبات شهرداری‌ها در سال ۹۵ به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خاطرنشان ساخت: در این زمینه ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مهلت مصرف این اعتبارات را آخر تیرماه بیان کرد و گفت: در سال جاری سازوکار صدور و انتشار اوراق خزانه اسلامی به استان تفویض شد و این کار از طریق بانک ملی به عنوان بانک عامل انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی و پیگیری جذب اعتبارات اسناد خزانه از سوی دستگاه‌های اجرایی شد و بر این موضوع تاکید کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.