۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 526869

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان از تمایل کرانچار برای حفظ جباروف بازیکن تیم استقلال خبر داد.

کرانچار بی خیال بازیکن استقلال نمی شود!

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر نیکفر در مورد تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار به مدت دو فصل دیگر و انتظارات باشگاه سپاهان از او، عنوان کرد: سپاهان همیشه برای قهرمانی هدف‌گذاری می‌کند و امسال هم از آقای کرانچار همین انتظار را داریم.

وی درباره فهرست بازیکنان مدنظر کرانچار گفت:‌ قرار شده ترکیب اصلی تیم حفظ شود و در برخی پست‌ها نیاز به تقویت داریم. در جلسه امروز صحبتی در مورد فهرست بازیکنان نشد و تنها درباره تمدید قرارداد خود کرانچار بحث کردیم. سرمربی در روزهای آینده بازیکنان مدنظرش را به باشگاه اعلام خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان همچنین درباره ملحق شدن محرم نویدکیا و محمود کریمی به کادرفنی سپاهان بیان کرد: کرانچار دستیارانش را خودش انتخاب می‌کند و قبل از تمدید قرارداد از این دو مربی نام برده بود.

نیکفر همچنین درباره قرارداد شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس تهران و احتمال بازگشت چپارف به استقلال خاطرنشان کرد: شجاع خلیل‌زاده خودش تصمیم گرفت از سپاهان جدا شود. وقتی خود بازیکن نخواهد، نمی‌توانیم او را نگه داریم. در مورد چپارف هم باید بگویم آقای کرانچار او را می‌خواهد و باید در این زمینه با این بازیکن مذاکره شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.