۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 526909

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه بایکنانش تمرکز بالایی روی بازی با الوحده ندارند نگران است.

دلایل ترس برانکو مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، برانکو در کنفرانس خبری وقتی با پرسشی در مورد گادوین منشا و شجاع خلیل زاده مواجه شد به صراحت گفت: «این حرف ها را رها کنید و ادامه ندهید فقط دیدار با الوحده الان برای ما مهم است». ایوانکوویچ در تمرین هم رو به بازیکنانش گفت: «به بازی الهلال کاری نداشته باشید، فقط به الوحده فکر کنید»

به نظر می رسد مرد یخی « لقب ایوانکوویچ» نگران است، او تمرکز تیمش را لازم دارد اما انگار تمرکز این تیم روی صد نیست و اندکی از مسیر اصلی انحراف دارد. اما چه شده که پرسپولیس تمرکز کافی را ندارد؟ یا چه اتفاقی رخ داده که سرمربی پرسپولیس اینگونه فکر می کند؟

به اتفاقات این روزهای قهرمان لیگ برتر نگاه می کنیم، به خودی خود، بدون هیچ اتفاق خاصی وقتی لیگ برتر به پایان می رسد بازیکنان تیم در فکر نقل و انتقالات یا استراحت هستند. این تاریخ در واقع انگار نوشته شده که بازیکن از حالت جنگجویی خارج شود حتی اگر بازی های مهمی هم در پیش داشته باشد باز هم بخشی از وجود بازیکنان به دنبال خستگی و آینده می رود. این اما احتمالا بحث مورد نظر برانکو نیست.

برانکو احتمالا به این موارد بیشتر توجه کرده است؛

اول: جذب گادوین منشا، واکنش طارمی را در پی داشته است، این البته که شایعه است اما مربی باید همه جوانب را در نظر بگیرد و همه شنیده ها را کنترل کند. او باید بفهمد که آیا شایعه دلخوری طارمی به دلیل آوردن رقیب برای او درست است یا نه؟ اگر دست است باید طارمی را متمرکز کند، اگر هم نیست باید این گزینه را خط بزند. به هر حال طارمی مهره مهمی در پرسپولیس است و اینکه روزش باشد یا روزش نباشد می تواند صعود و سقوط پرسپولیس را رقم بزند.

دوم: جذب گادوین منشا و خلیل زاده حتما برای پرسپولیس پول نقد لازم داشته و این غرولندهای بازیکنانی را که هنوز از تیم طلب دارند و حتی به خاطر آن اعتصاب کرده بودند را شاکی کرده است. منشا و خلیل زاده ای که دو روزه قرارداد می بندند قاعدتا بدون پول پیش و نقد این کار را نمی کردند چرا که می دانند همه لیگ این دو بازیکن را می خواهند. از آن سو بازیکنانی که تیم را قهرمان کرده اند توقع دارند حقوقشان را بگیرند. این واقعا دردسر بزرگی است و می تواند اتحاد فوتبال پرسپولیس را از بین ببرد و برانکو باید این موضوع را تا قبل از بازی با الوحده از بین ببرد.

سوم: حاشیه هایی که صبایی ها برای پرسپولیس ساختند هم می تواند تمرکز را بگیرد اما توسط برانکو قابل حل است. به هر حال صبایی که ۱۷ هفته سقوط آزاد داشته و تنها یک برد در کارنامه داشته نباید چشمش به کرم دیگران باشد آن هم در آستانه بازی مهم با الوحده که پرسپولیس همه توان و نیروی خودش را لازم دارد.

چهارم: همچنان تبعات اعتصاب بازیکنان و برخورد چند لیدر با این تیم در بازی رسمی در پرسپولیس ادامه دارد، در فضای مجازی همچنان برخوردهای تندی صورت می گیرد و برانکو باید این موضوع را هم حل کند. به هر حال تقابل بازیکنان با بخشی از هواداران چندان جالب نیست و امتداد آن در صورت بد شدن شرایط بازی روی سکوها دردسر ساز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.