جاجرم- فرماندار جاجرم گفت: ناظرین و سرناظرین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به قانون انتخابات اشرتفیت کامل داشته و از مسائل حاشیه ساز و چالش آفرین فاصله بگیرند.

ناظرین انتخابات از مسائل حاشیه ساز و چالش آفرین فاصله بگیرند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبر محبی پیش از ظهر یک شنبه در جلسه دوره آموزشی ویژه ناظرین و سرناظرین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های جاجرم و گرمه اظهار کرد:اجرای دقیق قانون، رعایت اصل امانت داری و بی طرفی مسئولین برگزاری انتخابات، منجر به افزایش اعتماد مردم شده و در نتیجه مردم با اعتماد بیشتری به پای صندوق های رای می آیند.
وی افزود: امیدواریم که تمامی این اقدامات منجر به برپایی انتخاباتی صحیح و بدون حاشیه شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان جاجرم با تاکیر بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشب، برپایی انتخابات سالم با تسلط برقوانین است تا بتوانیم با ایجاد فضایی آرام، شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای در روز ۲۹ اردیبهشت ماه باشیم.
محبی ادامه داد: امیدکاریم با برگزاری انتخاباتی شکوهمند، بار دیگر موجبات سرافرازی، غرور و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین المللی را فراهم کنیم.
گفتنی است: اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شامل پنج عضو در شهرستان و سه عضو در هر بخش است و در هر صندوق مربوط به انتخابات شورای اسلامی یک ناظر حضور دارد و به ازای هر ۱۵ صندوق اخذ رای یک سر ناظر در نظر گرفته می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.