کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: سرمایه بانک‌ها در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفته است

رئیس‌جمهور بعدی باید هیچ دغدغه‌ای جز مردم نداشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) در جمع مردم استان لرستان در ورزشگاه تختی خرم آباد اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب محرومین و مستضعفین و  امام ما امام محرومین و مستضعفین است، این کشور و این سرزمین ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و طبق آمارها ما 5درصد منابع و یک درصد جمعیت جهان را داریم.

وی با بیان اینکه بهترین جوانان متخصص و ماهر را داریم که امروز مشکل کشورهای جهان نیروی جوان است، ادامه داد: متأسفانه از این نیروهای جوان در کشور استفاده نمی‌شود و این ضعف مدیریت در قوه اجرایی کشور است.

کاندیدا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: در 29 اردیبهشت می‌خواهیم سکان اداره کشور را به دست کسی بسپاریم که بتواند از این ظرفیت‌های انسانی استفاده کند و هیچ دغدغه‌ای جز دغدغه مردم در ذهنش نباشد.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید فردی مدیریت اجرایی کشور را در دست گیرد که پیمان 12 فروردین را باور داشته باشد، اظهار داشت: مردم نیز در همین راستا  باید در تمام صحنه حضور داشته باشد.

وی با اعلام اینکه امروز متأسفانه شاهدیم که ظرفیت‌های کشور به طور مثال موجودی در بانک‌ها متعلق در بانک‌ها است، ادامه داد: همه باید از این سرمایه و ظرفیت استفاده کنند ولی زمانی که نگاه می‌کنیم و می‌بینیم چند ده هزار میلیارد از سرمایه بانک‌ها در اختیار چند نفر قرار می‌گیرد این ستم به  مردم است و این افراد کسانی هستند که نام آن را 4درصدی‌ها می‌نامیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.