۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 528201

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بازی در این تیم راحت نیست.

خلیل زاده: بازی در پرسپولیس راحت نیست

به گزارش قدس آنلاین،  شجاع خلیل‌زاده پس از جلسه معرفه خود در باشگاه پرسپولیس در موردپیوستنش به این تیم به خبرنگاران گفت: قبلاً صحبت‌ها و مذاکرات انجام شده بود و امروز آمدیم عکس بگیریم و یکسری کارهای دیگر انجام دهیم. خوشحالم که به این تیم پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهتر از گذشته باشم.

وی در مورد اینکه در آسیا می‌تواند بازی کند یا خیر، ادامه داد: در این مرحله نه اما اگر به مرحله بعدی صعود کنیم می‌توانم بازی کنم. 

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم چقدر به پیشرفتت کمک خواهد کرد، گفت: هرکسی آرزویش است که در پرسپولیس بازی کند و من هم مستثنی نیستم. تمام تلاشمان را برای تیم می‌کنیم و می‌خواهیم رکوردشکنی‌مان بهتر از فصل گذشته باشد.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چرا شماره 3 را انتخاب کرد، گفت: خودم این شماره را دوست داشتم و باشگاه هم لطف کرد و آن را به من داد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که به تیم ملی راه پیدا کند، اظهارداشت: عملکرد خودم مهم است، تلاشم را می‌کنم با بازی خوب به تیم ملی برسم، چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چه پیشنهادهای دیگری داشت، گفت: یک پیشنهاد داخلی داشتم اما پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.

خلیل‌زاده در مورد اینکه یک بار با پرسپولیس قرارداد بست اما به سپاهان رفت و دلیل این اتفاق چه بود، گفت: یکسری مسائل وجود داشت و آن زمان فکر کردم اینجا جایم نبود که بازی کنم، رفتم تا بهتر شوم و دوباره بازگردم. مطمئناً بازی کردن در پرسپولیس راحت نیست و باید سخت کار کنید. هرکس بهتر باشد، بازی می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا کرانچار هم به شما نیاز داشت یا خیر، گفت: صحبت‌هایی با سپاهان انجام داده بودیم اما من در حال حاضر صحبت‌هایی کرده بودیم اما من در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و امیدوارم موفق باشم. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.