رشتخوار -با حضور جمعی از مسئولین محلی و مدیر وکارکنان کارخانه فولاد شهرستان رشتخوار سند ۴۵ هکتار از اراضی ملی به مجتمع فولاد نور شهرستان تحویل شد.

سند ۴۵ هکتار از اراضی ملی به مجتمع  فولاد نور رشتخوار تحویل شد

به گزارش قدس آنلاین عصر پنج شنبه ،فرماندار رشتخوار در این مراسم با شاره به رفع مشکلات کارخانه فولاد نور شهرستان رشتخوار و تحویل سند ۴۵ هکتار از اراضی ملی به  این کارخانه گفت: پروژه مجتمع فولاد نور که چند سال بود در شهرستان رشتخوار قفل شده بود با همکاران مدیران اجرایی  و ارشد استان خراسان رضوی  و شهرستان گشایش یافت.

خالقداد عرب، در جمع مدیران اجرایی شهرستان در محل مجتمع فولاد نوربا اشاره به سال تولید و استغال اظهار داشت:کار آفرینان با تولید و استغالزایی در جامعه بهترین اسلحه مبارزه با استکبار جهانی را در دست گرفته اند.

وی با اشاره به باز شدن گره کور موجود بر سر راه مجتمع فولاد نور در رشتخوار خاطر نشان کرد:کار خانه تولید فولاد  امید نور با ظرفیت ۱۲۰۰  تن کنسانتره و گندله آهن که امید است چراغ تولید این مجتمع در سال جاری روشن شود و استارت این پروژه بتواند در سطح شهر ستان مشکل بیماری را حل نماید.

وی با ذکر این، پروژه سومی هم در تولید فولاد در جنب مجتمع امید نور بزودی احداث می شود گفت:مجتمع فولاد نور در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار پیش بینی شده که ۵۰۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه با توجه به انتخابات پیش رو،  یادآور شد: حضور حداکثری مردم در۲۹ اردیبهشت، خون تازه‌ای به نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران خواهد دمید وکمر استکبار را خم و دل رهبر معظم انقلاب را شاد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.