تداخل بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا برنامه ریزی دو تیم در این رقابت ها با چالش همراه شود.

مشکل میزبانی استقلال و پرسپولیس در آسیا اینطور حل شد

به گزارش قدس آنلاین، استقلال و پرسپولیس با کسب رده دوم گروه خود باید در اول جدال مرحله حذفی به عنوان میزبان به مصاف رقبای خود بروند.

مساله ای که با توجه به اینکه استادیوم آزادی به عنوان میزبان مشترک دو تیم شناخته می شود، با تداخل در تمرین و ... همراه شده است.

درهمین راستا حامد مومنی، عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه می‌کند: در این بین تنها مشکل ما برای بازی دوم فقط تمرین تیم‌های پرسپولیس و لخویاست که آن را هم در ورزشگاه آزادی نمی‌گذاریم و طی یکی دو روز آینده ورزشگاه محل تمرین دو تیم مشخص می‌شود تا این مشکل هم برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف قوانین بین‌المللی مبنی بر اینکه نباید در 48 ساعت دو دیدار در یک ورزشگاه برگزار شود چیست، گفت: این موضوع برای زمانی است که یک دیدار رسمی با یک دیدار داخلی کشورها از لحاظ برنامه‌ریزی دچار تداخل شده و نهادهای بین‌المللی به فدراسیون یک کشور اجازه نمی‌دهند بازی‌های رسمی را با بازی‌های داخلی کشورهایشان دچار تداخل کنند اما زمانی که هر دو بازی مربوط به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و چون هر دو تیم طبق قرعه در فاصله 2 روز میزبان شده‌اند و ورزشگاهشان نیز مشترک است، پس قاعدتاً از لحاظ قوانین بین‌المللی مشکلی برای برگزاری هر دو دیدار استقلال و پرسپولیس مقابل العین و لخویا طی دو روز پیاپی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.