یزد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: امسال به دلیل تقارن ایام ارتحال امام ره با ماه مبارک رمضان، ما دراستان اعزام رسمی به حرم امام (ره) نداریم ، ومهمترین رویکرد ما افزایش برنامه‌های فرهنگی و بصیرت‌افزایی ویژه این ایام می باشد.

امسال به دلیل تقارن ایام ارتحال امام(ره) با ماه مبارک رمضان،اعزام رسمی به تهران  نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی در نشست ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد یزد اظهارداشت: با توجه به اینکه سه سال متوالی ماه مبارک رمضان با این ایام مصادف شده  برنامه برون استانی انجام نمی‌شود وبیشتر برنامه ها در داخل استان انجام می شود .

وی با بیان اینکه تبیین سیره و منش حضرت امام خمینی(ره) و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب به جوانان  تصریح کرد : این موضوعات به خوبی باید  در این دوره مورد توجه باشد و سال‌های گذشته کمتر به مباحث فرهنگی توجه می‌شد و اکثر فعالیت‌ها حول محور اعزام به تهران صورت می گرفت به همین دلیل در زمینه تبیین ارزشهای انقلاب با مشکل مواجه بودیم.

فخرالدینی افزود :  حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) برای استان‌های تهران و نزدیک به تهران انجام می‌شود، و انقلاب اسلامی ایران که به دست حضرت امام به پیروزی رسید، تنها به لطف حق محقق شد و از زمان شروع نهضت انقلاب تا پیروزی و پس از آن در طول سال‌های پس از انقلاب، توطئه‌های شوم دشمنان یکی پس از دیگری به یاری خداوند متعال نقش برآب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : رژیم طاغوت در سال ۴۲ تصمیم گرفت امام خمینی(ره) را اعدام کند و  پس از بیانیه‌ای که مراجع تقلید دادند مبنی بر اینکه اگر امام اعدام شود حکم جهاد می‌دهیم، شاه از آمریکا کسب نظر کرد و تصمیم به تبعید حضرت امام کردند و یکی از موارد ی که انقلاب تا به الان با اقتدار به پیش می‌رود، نیت خالصانه حضرت امام و گریه‌ها و مناجات‌های شبانه ایشان بوده است.

فخرالدینی خاطر نشان ساخت :  امام خمینی(ره) پرچم نهضتی را در دست داشت که پابرهنگان و محرومان از شر ظالمان نجات پیدا کنند، و امسال شایسته است که برنامه‌های این ایام خلاقیت بیشتری داشته باشد و وظیفه ما است که  امام را در مسائل فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به مردم به ویژه نسل جوان معرفی کنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.