اهواز-رییس هیات اجرایی انتخابات شوش گفت: نمایندگان فرماندار در روز انتخابات، حکم فرماندار را در شعب تعیین شده  بر عهده دارند که باید دقت لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام دهند.

 اشراف به قوانین و آموزش‌ لازمه کار نمایندگان فرماندار در برگزاری یک انتخابات مطلوب است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوشرضانجاتی در نشست توجیهی آموزشی ویژه ی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای که در سالن امور تربیتی برگزار شد،  با اشاره به جایگاه ویژه ی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای و برگزاری انتخابات اظهار کرد: نمایندگان فرماندار یکی از ارکان اساسی و مهم انتخابات هستند.

وی افزود: باید تمام وظایف و قوانین مرتبط با نمایندگان فرماندار مطالعه شود تا نمایندگان در زمان انتخابات، برای پاسخ گویی به تمامی مسائل آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان شوش با تشریح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی بیان کرد: نماینده فرماندار و سایر اعضای شعب باید از قوانین انتخابات آگاهی کامل داشته باشند.

وی گفت: تمامی امور مربوط به شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار بوده که باید با شناخت کامل عمل کند.

نجاتی ادامه داد: امانت دار بودن و به معنای واقعی اهتمام جدی به قانون داشتن، از جمله ویژگی هایی است که نماینده فرماندار باید دارا باشد و همه در برگزاری انتخابات دارای وظایف قانونی و اخلاقی هستیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شوش عنوان کرد: وظیفه ی اصلی همه ما عمل کردن به مر قانون در روز رای گیری می باشد.

نجاتی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نماد مردم سالاری دینی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است که نشان دهنده جمهوریت نظام می باشد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده پایبندی و علاقه بی نظیر مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است که موجب عزت نظام در دنیا خواهد شد.

لازم به ذکر است، ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.