خرم آباد- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من به شما مردم ایران قول می‌دهم که تا پایان دولت دوازدهم فقر مطلق در ایران برای همیشه رخت برببندد. من از ابتدای ‌دولت یازدهم هرچه به شما گفتم و تعهد دادم پای تعهد خودم ایستادم امروز هم اگر چیزی میگویم پای تعهد خودم خواهم ایستاد.

قول می دهم تا پایان دولت دوازدهم فقر در ایران برای همیشه از بین برود/پای تعهداتم ایستاده و می ایستم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر یکشنبه در جمع مردم خرم‌آباد اظهار داشت: ما راهی را انتخاب کرده‌ایم به نام اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران، ملت صددرصدی ایران، ما می‌خواهیم همه جناح‌ها، همه گروه‌ها و همه حامیان اصولگرا، اصلاح‌طلب، معتدل، اقوام و مظاهر در کنار هم به‌عنوان ایرانی متعهد باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: ما راه و مسیر درست و صحیح را انتخاب کرده‌ایم، امروز روز مشارکت عمومی مردم ایران است؛ حق بزرگ مردم، حق مشارکت و حضور پای صندوق آرا برای ساختن ایران سربلند و پرآوازه است.

وی تصریح کرد: من از شما می‌پرسم امروز آرامش در جامعه بیشتر است یا در سال ۹۱؟ آیا بازار کالا در سال ۹۱ آرام‌تر بود یا امروز؟ آیا قیمت اجناس در سال ۹۱ ساعتی بالا می‌رفت یا امروز؟ آیا امروز احساس آرامش بیشتر نمی‌کنیم؟ مردم ما هنوز مشکلات فراوانی داریم اما اگر به عقب نگاه کنیم آیا بسیاری از مجتمع‌های کشاورزی، صنعتی و دام‌پروری شما که سال ۹۱ تعطیل بود، برخی راه‌اندازی نشده است؟

روحانی افزود: کارخانه‌های زیادی راه‌اندازی شد و بازهم راه‌اندازی می‌شود، مردم من از شما می‌پرسم در لرستان ۳۲۰ روستا گاز داشتند که در طول ۳ و نیم سال ۷۲۰ روستا گازرسانی شد.

وی عنوان کرد: هنوز مانده خطوط ارتباط به روستاهای دیگر برسد و راه‌های روستایی آبادتر شود، آیا وضع بهداشت و درمان در این سه سال و نیم بهتر نشده است؟ آیا بیمه درمانی برای همه مردم مقرر نشده؟ درعین‌حال هنوز ما راه درازی در پیش داریم تا مردم بتوانند از همه ابزار سلامت و درمان در سراسر کشور استفاده کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: ما می‌خواهیم برای تحول و پیشرفت ایران و حرکت جوانان، آزادی جوانان، اشتغال جوانان، رفع معضل بیکاری قدم‌های جدی‌تری برداریم.

وی بیان کرد: برخی می‌گویند چرا حقوق محرومان را پارسال تصمیم گرفتید اضافه کنید و امسال برای مددجویان، بازنشستگان و محرومان اولین قدم را برداشتید؟ مردم ما در تحریم بودیم. بازار نفت ما را عربستان گرفته بود. چاه‌های نفت ما را قفل‌زده بودند، ‌راه تجارت را بسته بودند؛ ما ناچار بودیم اول راه را باز کنیم و تحریم را برداریم و بتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم و به‌فروش برسانیم.

روحانی تصریح کرد: امروز که پول نفت مقداری بیشتر شده، تصمیم گرفتیم این پول را به محرومان بدهیم، حال آن‌ها که می‌گویند، تحریم ادامه می‌داشت و می‌یافت تا کاسبان تحریم جیب‌هایشان پول‌دارتر می‌شد. ما می‌گویم باید قدرت مالی کشور بیشتر و بیشتر شود و نخستین قدمی که برداشته می‌شود، این است که زندگی محرومان بهبود یابد.

وی بیان کرد: من مشکلات این کشور را می‌شناسم، در سال‌های فراوان پیچ‌وخم این کشور را دیده‌ام و می‌دانیم چگونه باید در برابر این مشکلات راه‌حل‌های عملی و واقعی را پیش روی مردم ایران بگذاریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: من به شما وعده دادم به‌جای اینکه سالانه ۶ میلیون تن  گندم از خارج وارد کنیم، در گندم خودکفا خواهیم شد، من به وعده خودم عمل کردم. ما در بحث گندم و محصولات دیگر در مسیر خودکفایی حرکت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.