فرماندار درمیان گفت: در پی وقوع سیل در بخش قهستان شهرستان درمیان بالغ بر یکی میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی روستاها وارد شد.

سیل به بخش کشاورزی روستاهای درمیان خسارت زد

به گزارش قدس آنلاین، محمد بشیری زاده درباره خسارات سیل یکشنبه درمیان گفت: در پی وقوع سیل در بخش قهستان شهرستان درمیان به ۳ روستای کماچی، آویشک و شمس آباد خساراتی وارد شد.

وی افزود: در نخستین ساعت وقوع سیل تیم‌های امدادی به روستاها اعزام شده و همچنین تیمی برای ارزیابی خسارت‌های مختلف که در بخش‌های مختلف کشاورزی به وجود آمده بود اعزام شدند و خدا را شکر هیچ خسارت جانی در این سیل گزارش نشده است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه سیل اخیر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خسارت در بخش کشاورزی به وجود آورده گفت: خسارت به ۶ حلقه قنات به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به ۳ هزار متر طول خطوط انتقال آب کشاورزی روستاها به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان، خسارت به ۳۰ هکتار از باغات زرشک از ۲۰ تا ۸۰ درصد ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده و همچنین حصارکشی باغات  ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بشیری‌زاده افزود: ۳ باب منزل، ۵ باب انباری و یک باب مغازه نیز دچار آبگرفتگی شدند و همچنین محور روستاهای کماچی، آویشک و شمس آباد مسدود شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.