رشت- حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در دیدار با آیت ا... قربانی، گیلان را یکی از استانهای تاثیرگذار با مردمی ولایتمدار عنوان کرد.

نامزد ریاست جمهوری با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار که در آخرین ساعت یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در دیدار با مردم گیلان در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی، جز شور و نشاط و میهمان نوازی چیزی مشهود نبود، گفت : به این عرصه قدم گذاشتم تا با آخرین توان و به یاری خداوند به مردم خدمت کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی از چای لاهیجان نیز بسیار تعریف کرد و افزود: دوازده سال است ورود چای خارجی به منزل ما ممنوع شده است.

آیت ا... قربانی نیز در این دیدار به شناخت دیرین خود از آقای رییسی و خانواده ایشان اشاره و خاطرنشان کرد : گام نهادن در این مسیر امری بسیار خطیر و مهم است زیرا خدمت به مردم از مهمترین اعمال است.

در این دیدار که حدود یک ساعت طول کشید، گروهی از افراد شاخص استان از جمله حجت الاسلام حسینی اشکوری مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه و رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گیلان ، جبار کوچکی نژاد  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ،مهدی سعادتی استاندار اسبق گیلان ، سیدعلی آقازاده  نماینده رشت در مجلس هشتم و رییس ستاد انتخاباتی آقای رییسی در گیلان ، محمود شکری نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی  ، نظرعلی علیزاده دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گیلان و حجت الاسلام رضا مطهری رییس ستاد انتخاباتی آقای رییسی در شهرستان رشت حضور داشتند .

در پایان این دیدار هم آیت ا... قربانی و حجت الاسلام رییسی دو نفره و هم چنین با حاضران ، دسته جمعی  عکس گرفتند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.