اصفهان- رئیس سابق رسانه ملی گفت: متأسفانه با بی تدبیری دولت روزبه‌روز جایگاه بین‌المللی ملت ایران پایین آمد و دچار تنزل شد.

بی‌تدبیری‌ دولت جایگاه بین‌المللی ملت ایران را دچار تنزل کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزت‌الله ضرغامی عصر دوشنبه در جمع مردم اصفهان که در میدان امام خمینی(ره) برای حمایت از حجت الاسلام رئیسی گردهم آمده بودند، اظهارکرد: حضور شما اصفهانی ها  امروز تجلی و آمیزه‌ای از شور و شعور است و این جمعیت کم‌نظیر در میدان اصفهان، حادثه بزرگی است که باید به خاطر آن به جوانان آفرین گفت.  

وی با اشاره به کناره گیری محمدباقر قالیباف از میدان انتخابات ریاست جمهوری،  از جوانمردی و حرکت مجاهدانه قالیباف تشکر کرد و افزود: بعد از بیانیه تاریخی قالیباف از او به‌عنوان کاندیدای پوششی نام می‌برند اما باید بدانند که آقای قالیباف از اول که پا در این راه گذاشت، صادقانه برنامه‌های انقلابی و امیدبخشی به مردم اعلام کرد و با همه وجود برای شرکت در انتخابات آمده بود و امروز اعلام کرد که برای حفظ وحدت کنار می‌رود.

رئیس سابق رسانه ملی با بیان اینکه بردار عزیز ما حجت‌الاسلام رئیسی، از اول انقلاب یک شخصیت انقلابی و اهل خدمت به مردم بوده است، ادامه داد: آقای رئیسی جزو معدود کسانی هستند که هر وقت مشکلی در دستگاه قضایی پیش می‌آمد که نیاز به عقلانیت داشت، ایشان پیش‌رو بودند.

وی با انتقاد از کسانی که ادعای طرفداری شادی مردم را دارند، خاطرنشان کرد: من می‌گویم اگر شما طرفدار شادی مردم هستید، چرا صفحه خواننده‌ای که از رئیسی حمایت می‌کند را قطع می‌کنید؟

ضرغامی تصریح کرد: متأسفانه با بی تدبیری دولت  روزبه‌روز جایگاه بین‌المللی ملت ایران پایین آمد و دچار تنزل شد.

وی خطاب به مردم اظهارکرد: مسؤلان می گویند که آمریکایی‌ها نه به روح برجام عمل کردند نه به اصل آن، حالا شما می‌خواهید بروید تحریم حقوق بشر را بردارید، شما در این دو روز مستندسازی برای دیده‌بانان حقوق بشر ایجاد کردید و اکنون شما دارید دست آن‌ها را پر می‌کنید، حالا می‌خواهید تحریم حقوق بشر را رفع کنید!؟

رئیس سابق رسانه ملی گفت: دولت یازدهم ۴ سال وقت داشت که مشکلات هسته‌ای را رفع کند اما قلب راکتور اراک را سیمان کرد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت روحانی در فضای مجازی، یادآور شد: کار برخی افراد در وزارت ارتباطات و پهنای باندفروشی است در حالی که با گرفتن پهنای باند از کف اقیانوس و ماهواره، آن را صدبرابر به مردم مظلوم می فروشند، مردم شکایت خود را از این ظلم ها به کجا ببرند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.