۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: 529862

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا در مورد فصل جاری و رویای بردن توپ طلا صحبت کرد.​​​​​​​

نیمار: فقط می خواهم قرارداد مسی را تمدید کنند

به گزارش قدس آنلاین، با احتساب هت تریک دیشب برابر لاس پالماس، نیمار در فصل جاری موفق به زدن ۱۹ گل و ارسال ۲۰ پاس گل برای هم تیمی هایش شده است. ستاره برزیلی درباره عملکرد خود در این فصل گفت: فصل بسیار خوبی را سپری کرده ام و حتی معتقدم این بهترین فصل حضور من در لباس بارسلونا بوده است. زمانی که شما در زمین بازی می کنید قضاوت کار دشواری است و من نمی دانم که آیا به مرحله جدیدی از دوران حرفه ای خود رسیده ام یا خیر.

وی افزود: از زمانی که به بارسلونا ملحق شدم نقش من همین بوده است و تا به امروز تغییری نکرده است. در ترکیب بارسلونا همه به مسئولیت خود واقف هستند و من نیز همیشه سعی بر انجام وظیفه خود داشته ام.

وی درباره تمدید قرارداد لیونل مسی تاکید کرد: تمام خواسته من بازی کردن در کنار بهترین بازیکن دنیاست و بهترین بازیکن دنیا کسی جز لیونل مسی نیست.

نیمار در خصوص فتح توپ طلا نیز بیان کرد: همه بازیکنان جهان علاقمند به فتح این جایزه هستند و من نیز فکر می کنم می توانم روزی فاتح توپ طلا شوم اما عجله ای ندارم و آرام و بی سرو صدا به آن خواهم رسید.

این بازیکن با اشاره به دیدار برگشت مقابل پاریسن ژرمن گفت: آن دیدار یکی از بهترین خاطرات من بود و همیشه آن را در ذهن خواهم داشت. از زمان سوت پایان در پاریس من می دانستم که امکان بازگشت وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.