اهواز- رییس اداره دامپزشکی اهواز گفت: طرح جمع آوری دام از سطح شهر، با جدیت تمام پیگیری می شود و ضمن جمع آوری دام و تخریب جایگاههای عرضه با افرادی که بخواهند سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قانونی خواهد شد.

با نگهداری و فروش دام زنده در سطح شهر برخورد قانونی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان  منصور موسوی نسب افزود : در راستای طرح افزایش نظارتهای بهداشتی با پیگیری های به عمل آمده و با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی و واحد اجراییات شهرداری عملیات جمع آوری و برخورد با فروشندگان دام زنده بلوار پاسداران به مرحله اجرا در آمد.

موسوی نسب ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع طرح جمع آوری احشام در چندین جلسه شورای سلامت مطرح شد و با تشکیل جلسات متعدد درون بخشی ، برنامه ریزی لازم و حمایتهای دستگاه قضایی، برخورد با متخلفین عرضه کننده احشام در معابر و محل های عرضه دام در این نقطه از شهر که در واقع ورودی شهرستان اهواز می باشد اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد :عرضه دام در معابر و سطح شهر نه تنها باعث خدشه به چهره شهر شده بلکه انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام را سبب می گردد لذا این اداره در راستای همکاری های بین بخشی و به منظور ارتقاء سطح بهداشتی شهرستان همواره در این زمینه پیگیری های لازم را جهت حفظ سلامت جامعه دنبال می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.