گناباد - اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام در گناباد صبح سه شنبه در محل دفتر امام جمعه این شهر با حضور مسئولین ادارات و نهادها برگزارشد.

بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) پاسداشت ارزشها است

به گزارش قدس آنلاین امام جمعه گناباد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت :هر کسی که  شعائر اسلامی و ایام الله را گرامی بدارد  نشان ایمان قلبی اوست.

حجت السلام حسن  صادقی افزود: حضرت امام (ره) اولین کسی بود که این شعائررا پاس می داشت بنا براین ما هم که پیروراه ان امام همام می باشیم باید این شعائر را گرامی بداریم  .

مسول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد هم در این مراسم بر حضور گسترده  شهروندان تاکید کرد و گفت: امسال هم نیزهمانند سالهای گذشته این مراسم در شب چهارده خرداد در میدان  امام (ره) برگزار خواهد شد.

حسن باقرزاده افزود :نظیراین مراسم همچنین در شهر کاخک و بیدخت نیزبرگزار خواهد شد.

گفتنی است شهرستان گناباد در استان وشاید در کشور اولین شهری است که در شب رحلت امام (ره) هیات مذهبی و اعضای پایگاهای مقاومت بسیج با دستجات عزاداری و حضورگسترده در میدان مرکزی شهر به عزا داری می پردازند.  

در این مراسم از زحمات حجت السلام رحمانی مسئول قبلی شورای هماهنگی  شهرستان  تقدیر و حکم حسن باقرزاده  توسط امام جمعه شهرستان به وی اهدا شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.