هفتمین روز یورش نظامیان سعودی به العوامیه سبب به آتش کشیدن بسیاری از منازل به سبب استفاده آنها از بمبهای آتشزا شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه نبا، منابع وابسته به مخالفان عربستانی اعلام کردند در هفتمین روز از یورش نظامیان سعودی به العوامیه، نیروهای امنیتی به اقدامات ددمنشانه خود ضد شهروندان محاصره شده ادامه دادند و از بمبها و گلوله های آتشزا برای آتش زدن منازل و محله ها استفاده کردند.

این منابع افزودند: در مدت یک هفته از یورش سعودی ها به العوامیه و محاصره آن به بهانه های واهی، وضعیتی مشابه تجاوز به یمن در این منطقه رخ می دهد و نظامیان سعودی با سلاح های سنگین غیرنظامیان و دارایی ها و مغازه های آنها را هدف قرار می دهند تا زندگی را در العوامیه فلج کنند. بمب ها و گلوله های آتشزا در خیابان های العوامیه وجود دارد.

منابع عربستانی تاکید کردند: بلدوزرها و زره پوش ها و خودروهای نظامی در العوامیه هستند. صدای انفجارها و آتش گسترده در این منطقه حکایت از استفاده نظامیان سعودی از انواع سلاح ها و بمب های دستی و آر پی جی دارد که بر اثر آن منازل زیادی آتش گرفته اند. نظامیان سعودی به سوی محله های الدیره، شکرالله و العوینه آتش می گشایند.

این منابع بیان کردند: این در سایه سکوت جامعه بین المللی و سازمان های آن و تحریف حوادث و واقعیت های العوامیه از سوی رسانه های رژیم سعودی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.