در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهدی ترابی و داریوش شجاعیان را منتفی کرده است، خرید یک مهاجم در دستور کار قرار گرفته.

مذاکرات پرسپولیس با مهاجم سابق استقلال جدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترابی مهاجم سایپا که برای حضور در پرسپولیس بی تمایل نبود، بعد از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی این تیم و تاکید وی روی حفظ ترابی، در سایپا ماندنی شد. به این ترتیب مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن بی نتیجه ماند.

داریوش شجاعیان، هافبک تیم گسترش فولاد هم در روزهای گذشته مذاکرات جدی با باشگاه پرسپولیس داشت. از آنجا که جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس تا حد زیادی بعد از بازی با لخویا قطعی است، برانکو از مسئولان باشگاه خواسته بود به فکر جذب یک جایگزین باشند؛ بازیکنی مثل داریوش شجاعیان که می توانست گزینه مناسبی برای سرخپوشان باشد ولی مبلغ سنگین رضایتنامه گسترش فولاد، مانع اصلی جدایی شجاعیان است و برای همین حضور این بازیکن هم در پرسپولیس منتفی شد.

از سوی دیگر، مذاکرات پرسپولیس با رحیم زهیوی مهاجم سابق استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم در تیم الشحانیه قطر بازی می کرد، جدی تر از قبل دنبال می شود. در شرایطی که پرسپولیس فصل آینده برای خط حمله بازیکنانی مثل مهدی طارمی، گادوین منشا، علی علیپور و وحید امیری را در اختیار دارد، مذاکره با زهیوی هم جدی تر از قبل صورت می گیرد. شاید بتوان از پیشنهادات خارجی طارمی و موافقت ضمنی باشگاه پرسپولیس با جدایی طارمی به عنوان یکی از دلایل مذاکرات جدی با زهیوی یاد کرد. از آنجا که طارمی با پرسپولیس قرارداد دارد، جدایی وی با نظر باشگاه صورت می گیرد و در اینصورت مبلغ خوبی هم نصیب پرسپولیس خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.