بجنورد- رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت:از ساعات آغازین رای گیری تا کنون ۱۹۰ هزار نفر از مردم استان پای صندوق های اخذ رای حضور یافته اند که آنار قابل توجهی است.

۱۹۰ هزار نفر از مردم استان پای صندوق های رای حضور یافتند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد تقی ایرانی با بیان این مطلب و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مورد امنیتی در بحث اخلال در انتخابات گزارش نشده، اظهار داشت:در مورد امنیت انتخابات هیچ چالش و نگرانی خاصی نداریم و خوشبختانه مردم هرلحظه با شور و اشتیاق وصف ناپذیری حضور می یابند.
وی در ارتباط با اختلال در سیستم مکانیزه انتخابات شورای شهر بجنورد درابتدای ساعات رای گیری گفت:پس از بروز اختلال برای یکی از کاندیدهای شورای شهر بجنورد بلافاصله با حضور کمیته فناوری و اطلاعات درمحل فرمانداری این مورد برطرف شد.
ایرانی ادامه داد:خوشبختانه مورد خاصی در بحث انتخابات ریاست جمهوری مشاهده نشده درحال حاضر روند انتخابات در سراسر استان حتی در دورترین نقاط نیز در حال انجام بوده و حضور و مشارکت مردم نیز عالی گزارش شده است.
ایرانی تصریح کرد:طبق قانون ساعت رای گیری به مدت ده ساعت از ۸صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود که درصورت ازدحام جمعیت و تنها از طریق استاندار تمدید آن  به شعبات اخذ رای اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد:در برخی نقاط شهرستان بجنورد و شیروان گزارش هایی مبنی بر خرید رای اعلام شده که هم هیات های نظارت وهم دادستانی ورود پیدا کرده اند.
ایرانی اظهار داشت:مردم ما خوشبختانه مردمانی آگاه و هوشیار بوده و نسبت به انتخابات حساس هستند لذا توجهی به مساله خرید رای نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.