اهواز-فرماندار ایذه و دهذر گفت: صندوق شماره ۵۹ روستای راسفند این شهرستان با توجه به اعتراض یکی از کاندیدا و مدرک ارائه شده در حال بررسی است.

صندوق شماره۵۹ روستای راسفند در حال بررسی است/نتایج شورای شهر اعلام شد

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص اعتراض یکی از کاندیدامبنی براینکه تعرفه هایی قبل از شروع انتخابات بیرون رفته و بدون ثبت در سیستم به صندوق ریخته شده است، اظهار کرد: صندوق شماره ۵۹ روستای راسفند ایذه نیز تا پایان شمارش شده و ما درحال بررسی این موضوع هستیم.

وی افزود: اگر این تخلف محرز شود نیز صندوق۵۹ رای باطل خواهد شد.

معرفی منتخبین شهرستان ایذه و دهذر

فرماندار ایذه عنوان کرد: با پایان یافتن کار شمارش آرای صندوق های اخذ رای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایذه مهدی موسوی دهموردی با ۱۳۴۱۸رای، کورش مرادی با ۱۰۲۷۹رای، داود اسماعیل پور با ۱۰۱۴۰رای، ایمان داودی با ۹۳۱۴ رای، خدارحم رشیدی با ۹۲۲۲ رای، روزبه حیدری با ۹۱۷۳ رای و غلام اسماعیل وندی با ۸۵۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ایذه انتخاب شدند.

بیرانوند همچنین بهمن بهادری با۸۴۴۱ رای، محمد داودی با ۷۷۲۵ رای و مراد محمودی با۷۵۱۲ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر ایذه معرفی شدند.

وی همچنین نتیجه نهایی شمارش آرای شورای شهر دهدز  را مهران داودی ۸۷۰ رای، حسین کیخائی دهدزی ۸۱۱ رای، افشین جابری بردکل ۶۷۹رای، هومان حبیبی دهدزی ۶۵۴ رای و مجتبی محمدی ۶۲۵رای عنوان کرد و ادامه داد: همچنین، اعضای علی البدل این شورا نیز یار علی شه پری زادگان۶۱۲ رای، داریوش محمودوند ۵۷۱رای و حسین آرش ۵۱۷رای می باشند.
گفتنی است: انتخابات شهرستان ایذه در ۱۷۹ شعبه ی اخذ رای برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.