کاپیتان چلسی بعد از پایان بازی با ساندرلند در صحبت‌هایی به دوران حضورش در چلسی و پایان فوتبالش در این تیم به صحبت پرداخت.

جان تری: یک روز به چلسی بر می گردم/ سخت ترین روز زندگی ام را تجربه کردم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، جان تری روز گذشته (یکشنبه) در ‌دقیقه ۲۶ برابر ساندرلند تعویض شد و جای خودش را به گری کیهیل داد. این آخرین بازی اسطوره آبی‌های لندن با پیراهن شماره ۲۶ برای این تیم بود که با تونل افتخار زمین بازی را ترک کرد و با چهره‌ای بغض آلود روی نیمکت نشست.

تری ۳۶ ساله که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، بعد از بالا بردن جام قهرمانی در ۷۱۷ بازی خودش روز باشکوهی را رقم زد. هنوز معلوم نیست او به فوتبال بازی کردن ادامه‌ بدهد یا خداحافظی از چلسی را با خداحافظی از فوتبال را همزمان کند.

تری بعد از پایان بازی گفت‌: این یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی من بود. خیلی تلاش کردم احساساتم را کنترل کنم. آدم خوش شانسی بودم که با بازیکنان و مربیان فوق‌العاده‌ای در دوران فوتبالم کار کردم. با رومن آبراموویچ کار کردم که من او را بهترین مالک فوتبالی می‌دانم. از همه این افراد تشکر می‌کنم. آبراموویچ با تزریق پول به باشگاه توانست شرایط را تغییر بدهد. او این فرصت را داد تا چلسی روزهای خوبی را تجربه کند. همچنین می‌خواهم از خانواده‌ام نیز تشکر کنم که در طول این سال‌ها در کنار من بودند و البته از تماشاگرانی که همواره مرا تشویق کردند. آنها از ۱۷ سالگی و زمانی که فوتبال را شروع کردم، از من حمایت کردند.

به نقل از ایسنا، تری ‌اضافه کرد: تاکید می‌کنم یک روز به اینجا بازمی‌گردم و تلاش می‌کنم تا بتوانم روزی در کنار هواداران بمانم.

مدافع چلسی در پاسخ به این سوال که چرا در ‌دقیقه ۲۶ تعویض شد نیز گفت‌: این موضوع برنامه‌ریزی نشده بود و فقط یک صحبت با مربی باشگاه شده بود تا بازیکنان برای بازی فینال آماده شود. به همین خاطر مربی تشخیص داد در ‌دقیقه ۲۶ تعویض شوم.

چلسی با برتری پنج بر یک برابر ساندرلند توانست عنوان قهرمانی خودش را جشن بگیرد. بعد از این بازی نیز بازیکنان چلسی خودشان را برای بازی حساس با آرسنال در فینال جام حذفی آماده خواهند کرد که این بازی قرار است هفته‌ آینده در ورزشگاه ومبلی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.