"تحصن کنندگان، احکام صادره علیه آیت الله عیسی قاسم از سوی مقامات رژیم آل خلیفه را محکوم می کنند. رژیم آل خلیفه ادعا دارد که تحصن و تجمع امنیت داخلی در کشور را مختل می کند و براین اساس، تحصن کنندگان باید دست از تحصن برداشته و متفرق شوند.

اقدامات  آل خلیفه در منطقه "دراز"، نوعی پاکسازی نژادی و جنگ با مقدسات دینی است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر "راشد الراشد" –رئیس دفتر جریان "کار اسلامی" بحرین- در گفتگوی اختصاصی با "قدس آنلاین" تصریح کرد: نیروهای رژیم آل خلیفه با هدف پراکنده کردن تحصن کنندگان مقابل منزل آیت الله "شیخ عیسی قاسم"، حمله گسترده ای را به منطقه "دراز" انجام دادند، ولی با این وجود، تحصن کنندگان بر اراده خود در دفاع "آیت الله قاسم" و ادامه تحصن خود مصمم هستند.
"راشد الراشد" توضیح داد: "به دنبال این حمله نیروهای آل خلیفه، تاکنون دونفر از تحصن کنندگان به شهادت رسیده و صدها تن زخمی شدند. درگیری ها مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم همچنان ادامه دارد. "
وی اضافه کرد: "تحصن کنندگان، احکام صادره علیه آیت الله عیسی قاسم از سوی مقامات رژیم آل خلیفه را محکوم می کنند. رژیم آل خلیفه ادعا دارد که تحصن و تجمع امنیت داخلی در کشور را مختل می کند و براین اساس، تحصن کنندگان باید دست از تحصن برداشته و متفرق شوند. این در حالی است که مخالفان رژیم، احکام صادره علیه "آیت الله قاسم" را جنگ با مقدسات دینی و تلاش برای از بین بردن یکی از عناصر اصلی کشور به حساب می آورند. "

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.